Friday, January 13, 2012

suckest day of my life -_-

pagi-pagi kat sekolah cikgu dah macam lancau gila kat aku.
ex;
- aku tak bawak salinan photostat IC utk pendaftaran PMR. dia marah-marah then suruh aku balik. sumpah FUUUUUUUCK -.-
- Syuha suruh teman pegi toilet. then dia dah ckp kat cikgu dulu. patu dia pandang aku dia tanya
Eng. teacher: you nak pegi mana?
me: dia suruh teman pegi toilet.
Eng. teacher: takpayah pegi duduk. you pegi sana nak buad apa? nak tengok apa?
me: *malu*

(  kalau ye pon tak yah lah ckp macm tu. control lah sikit. aku student lagi owtt. aku takde lah hina sangad sampai nak tengok benda yang bukan-bukan. )

balik rumah...

cite kat mama. mama ckp mama nak jumpa cikgu tu. mama ckp 'kalau ye pon jangan lah kurang ajar sangad. boleh plak ckp kat student macam tu.'

cite kat ayah. ayah diam je. aku yang nangis lelebih :p

No comments:

Post a Comment